woensdag 13 juni 2012

De 2e wedstrijd....

Het word nu wel heel erg spannend............. Begin ook een beetje nerveus te worden...... 

NEDERLAND - DUITSLAND.... 





Wat zeggen jullie... ik hoop dat het 2-1 wordt voor Nederland!! 



Afgelopen zaterdag was het ook weer spannend..helaas verloren.. Ik heb een filmpje opgenomen van ons ow zo mooie volkslied (waar ik de tekst amper van ken.. Ja "Wilhelmus van Nassauwe ben ik van vlees en bloed.... " en verder kom ik niet whaha!) 



Hieronder zie je het filmpje..daarna zie je mijn broer..de ubersupporter..oftewel FANATIEKELING..! 

Wilhelmus

Ik heb toch nog het oranje jurkje van Supertrash gescoord dankzij Edwin! Ik heb het jurkje al in het zwart en is op verschillende manieren te dragen... dus was helemaal happy de peppy! 




Met Edje

Cool he? Van die spiegel-vlaggetjes haha!

De vlaggetjes bij Pa & Ma.. beetje bewolkt..

Pa op de ladder aan het versieren

Schoonzusje Uliana

Live-Panorama foto van de Dutch Supporters !

Ik

Dutch Supporter Jill, hondje van de buurtjes

Nou... ik ga me weer geestelijk gereed maken voor de wedstrijd van vanavond... Komen er gezellig wat vrienden hier voetbal kijken...

Ik zeg tegen de Duitsers: DER AUSS!!!

Gutenabend!

x FiefeR


Geen opmerkingen:

Een reactie posten