donderdag 14 juni 2012

Katten-momenten....

Nina gaat kamperen...

Heerlijk hoor dat zonnetje erbij..!

Even bij bruinen hoor.. zie een beetje witjes..

Ja wat? Ik ben best wel een slimme poes hoor.. want de zon schijnt in mijn tentje.. en tentje houdt de warmte vast..en ik hou van warmte! Jaja zo had je het nog niet bekeken he? 
Zusterliefde is... Samen naar de vogeltjes kijken...

De vogeltjes volgen...

En de vogeltjes in de gaten blijven houden..! 

Nala gisteravond tijdens het voetbal..doet ze een stukje beter he? (In actie met een oordopje)


Weet je waar ik nou helemaal happy van word...? Van een poes die het HE-LE-MAAL het einde vind dat je thuis komt van je werk..! Echt hoor..alsof ze me een eeuwigheid niet heeft gezien.. ! Dat poezenmeisje.. dat heet Nina.. mijn kroelkipje!

Aai me nou...


Owww..zalig!


Ja daar..dat plekje...!

Hier geniet ik van!

Ben nu helemaal Zen..

Prrrrrr..Prrrrrrrrr..

En vooral niet stoppen.. !

Word je wel suf van hoor... 

Nu lijk ik op een knakworstje!

En als vrouwtje kusjes geeft op mijn buik ben ik helemaal in de wolken!

Wiiieehooeeww!



Nou veel kopjes van Nina & Nala! 

x FiefeR

2 opmerkingen:

  1. Aaaah, wat lief!
    Echt een knuffelkat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het zijn echt lieve beestjes! Kan me geen betere katten wensen haha (of ze passen zich aan aan hun baasjes whaha)

      Verwijderen