maandag 25 juni 2012

Long Time No See!

Zo..! Da's lang geleden dat ik een blog schreef... maargoed..is ook een en ander gebeurd waardoor ik er niet aan toe kwam..!

Mijn  laptop doet een beetje vreemd.. over het updaten en weet ik het wat allemaal en ik moet steeds een wachtwoord invoeren bij update's..en die weet ik dus niet.. als het goed is gaat een vriend van ons dat binnenkort fixen..maar die is momenteel erg druk.. ! Heb wel verstand van computers..maar dat weet ik helaas niet..en Edwin net zo min...... Ha.. laten we het over de duivel hebben... Toevallig belt die vriend net even Ed op..haha! Toeval..!

Ik hoop dat ik snel weer wat meer foto's kan posten zodat de blog er wat gezelliger uit gaat zien.... want alleen maar tekst is ook zo saai..

Tot snel!

x FiefeR




Geen opmerkingen:

Een reactie posten